Djelo Kitab Al-Hind, iz prve ruke, ostalo je izvor za sve što je kasnije napisano o religiji i filozofiji Indije.
Al-Biruni (351–426), za razliku od pređašnjih autora koji su znanstveno proučavali „Bhārat Ganarājya-u“, u svojemu djelu nije pokazivao pretenzije za ukazivanje na slabosti hinduističkog učenja, nego je nastojao doprinijeti priznavanju hindusa, te razvoju znanstvene zajednice između hindusa i muslimana. Stoga, u ovomu radu govoriti ćemo o hipotezi koja se ogleda o pionirskome radu priznavanja hinduističkih teoloških i filozofskih učenja kroz Al-Birunijev dolazak u zemlju Hinda, Al-Birunijevo djelo između komparativnih religija i komparativnih filozofija, Al-Birunijevu interpretaciju hinduizma kao fiktivne monoteističke teologije, te pregled filozofije hinduizma kao pitanje komparativnih filozofija u kojima će biti govora o nekim pitanjima komparativnih filozofija kojima se pozabavio Al-Biruni u prvih osam, odnosno, jedanaest od osamdeset poglavlja.
[tags]